Aug 12, 2010

hari jumaat..

selamat sejahtera..
aaacccchhhuummm!!!alhamdulillah..bersin berkat ari jumaat ni..

biase ari jumaat ni ujan, sejuk jer..mak, opah, arwah bapak dulu yg memperkenalkan tentang ari jumaat yg berkat mase aku kecik2 dlu..klu wat tu berkat, wat ni berkat..kalau ujan maknenye rahmat, sume bnde wat ari jumaat dpt pahala..

ok lupe nak bagi salam..
ASSALAMUALAIKUM
(DAPAT PAHALA)
cam biase pagi2 jumaat ade klas, En Ismail Abdulraoh, atau panggilan manjenye, Cik Mail. venue klas arini btukar dari Taman Bernam 1 ke Dewan Kuliah L..ok sangat malas masuk ke kampus,so berjalan aku masuk tepat pkul 8.30pagi walhal kelas stat kul8. ade aku kesah?hahaha..

Dengan beg laptop kat blakang, beg plastik Kinokuniya kat tangan, 
beriya-iya ke kelas..baru betul cam student bwk brg banyak2, kalau tak slame ni melenggang jer..Cik Mail punye pasal, aku takkesah, huhu..

                                                 ok cam bapakbudak budak2 kan?

 
 oleh kerana baru lepas ternampak sesuatu yang mengghairahkan, maka aku nak beristighfar..

ASTAGHFIRULLAHAL'AZIM..

ok sambung.
GCB taksedapsangat.
BIGMAC tetapdihati.
sekian..

1 comment:

  1. kater sya guru bitara....mmg la kne jdi bapakbudak...eh..eh...budak2 la sangat...muahahah

    ReplyDelete